نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4365
-
الف
+

ساخت سریال ملک سلیمان 2 و 3 در تلویزیون ایران

«شهریار بحرانی» از ساخت سریال «ملک سلیمان» در تلویزیون ایران خبر داد.

به گزارش آی فیلم2،  «شهریار بحرانی» سازنده مهمترین آثار قرآنی تاریخ سینمای ایران یعنی «ملک سلیمان» و «مریم مقدس» در پاسخ به اینکه چگونه می توان موضوعات مهم قرآنی را به شکل فلم و سریال به تصویر کشید، گفت: امیدوارم کارهایی که تاحال انجام شده است، مقدمه ای برای تولید کارهای جدید شود و بدون شک این ظرفیت وجود دارد که مفاهیم دینی به شکل دلنشینی در قالب سریال و فلم به مردم عرضه شود.

او گفت: موضوع حجاب و موضوعات دیگر مرتبط به تزکیه انسان موضوعاتی هستند که میتوان درباره آنها فلم و سریال ساخت و امیدوارم ما هنرمندان وارد این مقولات شویم و از قرآن، دستورالعمل های الهی را کشف کنیم و به هنر تبدیل نماییم.

شهریار بحرانی مبنی بر دلیل عدم تولید فلمها و سریالهای دینی و ادامه نیافتن پروژه سینمایی «ملک سلیمان»، گفت: حتماً اگر در فلمها و سریالها بحث های دینی مطرح شود، مورد توجه مردم قرار می گیرد و در اینصورت در عمل به احکام  و اجرای دستورات الهی تاثیر میگذارد.

این فلمساز ایرانی در پایان تاکید کرد: در تلاش هستیم سریال ملک سلیمان ۲ و ۳ را به تولید برسانیم. مصروف رایزنی با تلویزیون هستیم و امیدوارم این پروژه ها به سرانجام برسد.

ب م

نظر شما
ارسال نظر